بلیط کیش

بلیط کیش

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۵ ب.ظ

 

روزانه بیش از هفتاد هواپیما در جزیره کیش به تردد می پردازند و مسافرین زیادی از نقاط مختلف کشور برای تفریح یا تجارت به این جزیره می آیند. کیش یکی از جزایر بسیار زیبای ایران و خلیج همیشه فارس محسوب می شود. پارکهای ساحلی گوناگون، کشتی پر رمز و راز یونانی که سالها پیش در غرب جزیره بدون دلیل روشنی به گِل نشسته، شهر زیرزمینی کاریز با قدمت 2500 ساله اش، خانه اعیانی بزرگی که احتمالا زمان ساختش به دوره ایلخانی می رسد و بوستان آهوان با 2 هزار هکتار زمین پر از گونه های مختلف حیوانی، قسمتی از جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی جزیره کیش را می سازند.

 به این موارد تفریحات آبی مثل غواصی، پرواز با کایت ها بر بالای آبهای نیلگون و تجربه قایق سواری با قایق هایی که کف شیشه ای دارند و دنیای زیر آب را نمایش می دهند. این خصوصیات فقط گوشه ای از امکانات جزیره پرطرفدار کیش است.

کیش علاوه بر زیبایی دارای مراکز خرید بسیار زیادی بوده، بسیاری از مسافران نیز به قصد خرید به این جزیره همیشه نیلگون خلیج فارس سفر می کنند. مراکز خرید مختلف مثل مرکز خرید کیش، مرکز خرید پردیس و بازار مروارید به خاطر فروش کالاهای خارجی اصل معروف هستند و مخصوصا در فصلهای تخفیف، حسابی شلوغ می شوند. جزیره

اگر شما هم قصد سفر دارید و در پی خرید بلیط کیش هستید، ما به شما سایت تیک بان را پیشنهاد می نماییم. تیک بان دارنده نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

تیک بان این شرایط را برای همگی شما فراهم می سازد که قیمت بلیط کیش، بلیط  لحظه آخری کیش، انتخاب نوع بلیط سیستمی و بلیط چارتر کیش و خرید آنلاین را تجربه کنید. با تیک بان می توانید انواع بلیط کیش را قیاس کرده و بهترین قیمت را انتخاب نمایید. خرید بلیط کیش را با سایت تیک بان تجربه نمایید.

  • tik ban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی