بلیط کیش

بهترین زمان سفر به جزیره کیش

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۶ ب.ظ

کیش یکی از شهرهای گرمسیری در ایران است که در خطه جنوبی کشور عزیز ایران واقع شده است. اگر سفر به کیش را با تهیه بلیط کیش برنامه ریزی کرده اید، باید اطلاعات کاملی درباره بازه های زمانی مختلف این جزیره را مورد بررسی قرار دهید. بهترین زمان برای سفر به کیش از ماه مهر در فصل پاییز تا بهمن ماه در زمستان است. کیش مانند سایر شهرهای جنوبی دارای دمای هوای فوق العاده گرمی بوده و مسافران کمتری را در این بازه زمانی پذیرا می باشد. اگر در فکر تهیه بلیط کیش ارزان قیمت هستید، توصیه می کنیم، فصل تابستان و ماه های گرم را برای سفر به کیش انتخاب نمایید. شرکت های هواپیمایی و هتل ها در این ماه ها برای جذب بیشتر مشتری هزینه های خود را کاهش می دهند.
صفر تا صد هزینه سفر به کیش
مسافرانی که کیش را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می نمایند، به طور میانگین باید شبی را حدود 60 هزار تومان برای اقامتگاه های خود هزینه نمایند. این قیمت مختص اقامتگاه های کم هزینه است. اگر مایلید تا در هتل های لوکس اقامت برگزینید، باید شبی حدود یک تا چهار میلیون تومان هزینه کنید.
حمل و نقلی مقرون به صرفه در کیش
اگر مایلید تا حمل و نقل کم هزینه ای را در کیش تجربه کنید، دوچرخه بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما و خانواده است. استفاده از دوچرخه دو مزیت بسیار بزرگ را برای مسافران در بر خواهد داشت. اولین مزیت کمک به محیط زیستی پاک با آلودگی کمتر است و دومین مزیت کاهش دهنده هزینه های سفر می باشد. اگر می خواهید با تاکسی در شهر تردد کنید، می توانید از تاکسی هایی که قیمت پایین تری دارند، استفاده نمایید. اگر مایلید تا با تهیه بلیط کیش به این جزیره سفر کنید، سایت تیک بان را انتخاب کنید. سایت تیک بان دارنده نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.
 

  • tik ban