بلیط کیش

کیش جزیره ای زیبا در دل خلیج فارس

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ب.ظ

بلیط کیش یکی از پرطرفدار ترین بلیط های هواپیما در خطوط هوایی کشور عزیزمان ایران محسوب می شود. این جزیره که همچون نگینی در خلیج همیشه فارس می درخشد، از زمان هخامنشیان تا به امروز مقصد گردشگری و توریستی جنوب کشور به شمار می رود. اگر بخواهیم دلیل محبوبیت جزیره کیش را واکاوی کنیم، به اثارتاریخی بی نظیر، مناطق طبیعی بکر، مراکز خرید و تفریحی بسیار زیادی برخورد خواهیم کرد.
کیش جز 4 منطقه اکسیژن خالص در دنیا 
علاوه بر جاذبه های گردشگری در کیش وجود آب و هوای مطبوع در این جزیره مهمانان بسیار زیادی را از سراسر جهان به کیش می کشاند. در سراسر این کره خاکی 4 منطقه وجود دارند که از اکسیژن خاص بهره مند هستند، یکی از این 4 منطقه جزیره کیش است. وجود درختان کهور، نخل، کنا، و اکالیپتوس باعث چنین فضایی شده است. اما این دلایل تمامی دلیل های خرید بلیط کیش به شمار نمی رود. در این بین عده ای نیز وجود دارند که به خاظر تمیز و بهداشت، سکوت جزیره و امکانات رفاهی مناسب آن به جزیره کیش سفر می نمایند.
1 میلیون 700 هزار توریست و مسافر در کیش
اگر شما هم به هر دلیل دوست دارید به جزیره کیش سفر کنید، باید نسبت به آب و هوای این جزیره اطلاعات کامل را کسب نمایید. اگر در پی سفری خلوت و بدون دغدغه هستید، فصل زمستان و اواخر اسفند را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید. سفر در فروردین ماه و برخی از روزهای تابستان به دلیل برگزاری جشن ها و مراسم مختلف هزینه های بسیار بالایی را در بر خواهد داشت. این جزیره سالانه حدود یک میلیون و 700 هزار توریست و مسافر را در خود جای می دهد. اگر در ذهن خود خرید بلیط کیش را در سر می پرورانید می توانید با مراجعه به سایت تیک بان به راحتی آب خوردن بلیط مورد نظر خود را انجام دهید. بلیط کیش خود را با تیک بان تیک بزنید.

  • tik ban