بلیط کیش

پرتردد ترین مسیرها به جزیره کیش

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ق.ظ

کسانی که بلیط کیش را خریداری می نمایند تا از این جزیره زیبا دیدن کنند از شهرهای مختلفی هستند در این مطلب چند مسیر منتهی به کیش را مورد بررسی قرار خواهیم داد، با ما همراه باشید.
بلیط هواپیما تهران به کیش
یکی از شهرهایی که مسافران بسیار زیادی را به کیش ارسال می نماید، تهران است. شهر تهران به دلیل پایتخت بودن مهمترین مبدا مسافران به کیش به شمار می رود. مسافرانی که بلیط کیش را از تهران خریداری می نمایند، در رتبه یک قرار دارند. این مسافران با تهیه بلیط هواپیما کیش حدود یک ساعت و سی دقیقه را در مسیر خواهند بود. این مسیر همچنین مجهزترین و بیشترین هواپیماها را به کیش را دارا می باشد. شرکت هواپیمایی کیش ایر، ماهان، ایران ایر تور، ایران ایر، زاگرس و معراج از جمله شرکت های فعال در مسیر تهران به کیش هستند. بلیط کیش به تهران و یا بالعکس معمولا به دو صورت سیستمی و چارتر در اختیار مسافران قرار می گیرد.
بلیط هواپیما مشهد به کیش
یکی دیگر از خطوط پرتردد کیش، مشهد به کیش است. مشهد به دلیل وجود بارگاه نازنین علی بن موسی الرضا (ع) و جمعیت بسیاری که دارد، هر ساله مسافران زیادی را روانه جزیره کیش می نماید. مسافرانی که علاقه مند به تهیه بلیط کیش با مبدا مشهد هستند، باید اطلاعات دقیقی را از مسیر به دست آورند. مسافران هواپیما مشهد به کیش حدودا دو ساعت در مسیر خواهند بود. این خط به وسیله شرکت های هواپیمایی مانند ماهان، ایران ایر تور، ایران ایر، زاگرس، کیش ایر و معراج تحت پوشش قرار می گیرد. بلیط هواپیما مشهد به کیش نیز در دو مدل سیستمی و چارتر در اختیار هموطنان عزیز قرار می گیرد. اگر مایلید تا با تهیه بلیط کیش به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کنید، سایت تیک بان در خدمت شماست. این سایت با بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی همکاری می نماید.
 

  • tik ban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی