بلیط کیش

نکاتی که قبل از سفر به کیش باید بدانید

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷ ق.ظ

کیش یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جزایر تفریحی و گردشگری در کشور عزیز ایران محسوب می شود. مساحت این جزیره زیبا که همچون نگینی در خلیج فارس می درخشد، حدود 91 کیلومتر مربع می باشد. اگر برای یک سفر یاد ماندنی به این جزیره زیبا و دوست داشتنی برنامه ریزی کرده اید، در این مطلب با ما همراه باشید.
اولین مقوله ای که باید آن را مورد بررسی قرارداد، شرایط آب و هوایی جزیره کیش است. شهر کیش مانند سایر شهرهای جنوبی از شرایط آب و هوایی گرم و شرجی برخوردار است. اگر خواستار بلیط کیش در فصل تابستان هستید، آگاه باشید این جزیره در فصل های گرم از گرمای بسیار زیادی برخوردار است اما به دلیل نزدیکی به دریا و جشن های بزرگ از متقاضیان زیادی پذیرایی می نماید. آب و هوای کیش در فصل زمستان نیز به کمترین درجه خود رسیده و آب و هوایی مطبوع و خنکی را با خود به همراه دارد. اگر مایلید با تهیه بلیط کیش به این جزیره سفر کنید، اواخر اسفند و فروردین را در برنامه ریزی خود بگنجانید در این برهه از شرایط آب و هوایی کیش بسیار دلچسب و دلنشین خواهد بود.
جشن ها در کیش
همانطور که گفته شد، نکته قابل توجه در مورد فصل تابستان جزیره کیش است. در این جزیره به کمک عوامل ایجاد کننده مراسمات برنامه های شاد و مفرحی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.  این برنامه ها می تواند نظیر جنگهای شادی، جشنواره های تابستانی، جشنواره های نوروزی و کنسرتهای خوانندگان مطرح کشور باشد.
نکات قابل توجه در این نوع برنامه ها این است که در ایام فاطمیه، ماه محرم و روزهای شهادت در این جزیره موسیقی زنده اجرا نخواهد شد. سایت تیک بان آماده ارائه بلیط کیش در ایام مختلف به متقاضیان عزیز است. سایت تیک بان با بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی همکاری می نماید.

 

  • tik ban