بلیط کیش

جاذبه های گردشگری بی نظیر کیش

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

کیش به دلیل جاذبه های گردشگری بسیار زیاد مانند بانجی جامپینگ، رستوران صبا ملک، رستوران دیدنیها، رستوران شاندیز آبشار، مرکز تفریحات دریایی، غواصی در آبهای جزیره، رالی خانواده، پلاژ و کلوب بانوان، کشتی های تفریحی، بولینگ مریم، پینت بال، پیست باگی، بازار مرجان، پارک ساحلی مرجان، پارک دلفین، رویال راک، گذر هنرمندان، درخت سبز، آب انبار سنتی، غذا دادن به ماهیها، شهر زیرزمینی کاریز، پارک آهوان جزیره، کارتینگ، اسکوتر برقی، فلای برد، پارک ساحلی ماهیگیر و خانه مردم شناسی بومیان مسافران زیادی را سالانه به خود می بیند. بلیط کیش یکی از محبوب ترین بلیط ها در بین بلیط های هواپیما به شمار می رود. در ادامه مطلب به چند شهر مهم که بیشترین جابجایی به کیش دارند، مورد بررسی قرار می دهیم.
بلیط هواپیما شیراز به کیش
شیراز یکی از زیباترین شهرهای کشور عزیز ایران است که در آن می توان چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را مشاهده کرد. زیبایی این شهر در فصل های مختلف غیر قابل وصف خواهد بود. شیراز یکی از شهرهایی است که بیشترین تردد را در مسیر کیش دارد. مسافرانی که از شیراز به کیش مسافرت می نمایند، حدود یک ساعت را در مسیر خواهند بود.
بلیط هواپیما اصفهان به کیش
یکی دیگر از شهرهایی که بلیط کیش بسیار در آنجا خریداری می شود، اصفهان است. شهر اصفهان یکی از تاریخی ترین شهرهای کشور عزیز ایران محسوب شده و بناهای تاریخی بی بدیلی را شامل می شود از جمله بناهای تاریخی این شهر می توان به سی وسه پل، میدان نقش جهان و منار جنبان اشاره کرد. مسافرانی که از اصفهان با هواپیما به کیش سفر می کنند، حدود 90 دقیقه در مسیر خواهند بود.
بلیط هواپیما تبریز به کیش
یکی دیگر از شهرهایی که علاقه مندان بسیار زیادی را به جزیره کیش در خود جای داده است، تبریز می باشد. شهر تبریز یکی از جذاب ترین شهرهای ایران به شمار می رود. عزیزانی که از تبریز به کیش با تهیه بلیط هواپیما کیش سفر می کنند، حدود دو ساعت و سی دقیقه در مسیر می باشند.

 

  • tik ban