بلیط کیش

از فرودگاه جزیره کیش بیشتر بدانید

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ق.ظ

جزیره کیش یکی از جزیره های پرتردد گردشگری در جنوب ایران است که سالانه حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر را در خود جای می دهد. بخش عمده ای از این مسافران با تهیه بلیط کیش به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر می کنند. تمامی پروازهای این جزیره توسط فرودگاه بین المللی فرودگاه کیش که در زمینی با مساحت 13 هزار متر مربع بنا شده است، انجام می گردد. این فرودگاه در مرکز شهر کیش واقع شده و چهارمین فرودگاه پرتردد ایران از نظر تعداد مسافر به شمار می رود. فرودگاه بین المللی کیش روزانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی از نقاط مختلف دنیا است.
فرودگاه بین المللی کیش از دو باند مجهز برای پروازهای داخلی و خارجی خود بهره می برد. این فرودگاه خدمات بی نظیری همچون خدمات بانکی و صرافی، رستوران، وای فای رایگان، حمل و نقل با لیموزین، اورژانس و پزشکی را به مسافران خود عرضه می دارد.
جزیره کیش علاوه بر ماهیت گردشگری، بناهای تاریخی بسیار زیادی را در خود جای داده است. ساحل مرجانی، پارکهای ساحلی و تفریحی، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، باغ پرندگان کیش، کلبه هور و کشتی به گل نشسته یونانی از جمله بناهای بی نظیر تاریخی شهر کیش به شمار می روند. کسانی که بلیط کیش را خریداری نموده و به این شهر سفر می نمایند، علاوه بر مراکز تفریحی از بناهای تاریخی این شهر نیز می توانند بازدید به عمل آورند.
بهترین زمان خرید بلیط کیش
با توجه به موقعیت قرارگیری کیش در جنوب کشور، شرایط آب و هوایی گرمی در آن حکم فرما خواهد بود. از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط کیش ماه های خنک سال است. اگر مایلید تا با تهیه بلیط کیش به این جزیره سفر کنید ما به شما خرید در ماه های اسفند و فروردین را پیشنهاد می نماییم. سایت تیک بان آمادگی ارائه بلیط کیش در هر بازه زمانی را دارد.

 

  • tik ban