بلیط کیش

قیمت بلیط کیش مهمترین دغدغه مسافرین

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵ ق.ظ

جزیره کیش با توجه به مراکز تفریحی و گردشگری بسیار زیادی که در خود جای داده است سالانه مسافران بی شماری را در خود جای می دهد. یکی از مهم ترین مسائل متقاضیان بلیط کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی قیمت آن است. یکی از مهمترین معیارهایی که بر قیمت بلیط کیش تاثیرگذار خواهد بود. نوع هواپیما و شرکت های هواپیمایی است. قیمت بلیط کیش با توجه به شرکت های هواپیمایی  و نوع هواپیما با یکدیگر متفاوت خواهد بود. تفاوت در بها بلیط در کلاس های پروازی مختلف بسیار چشمگیر خواهد بود. حتما در هنگام رزرو بلیط کیش به نوع هواپیما و شرکت های هواپیمایی توجه داشته باشید تا بتوانید هزینه های سفر خود را کنترل نمایید.
در حال حاضر بلیط کیش از مبدا تهران را شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر و معراج تحت پوشش قرار می دهند. لازم به ذکر است مسافرین محترمی که از تهران به کیش مسافرت می کنند 90 دقیقه را در مسیر خواهند بود.
مشخصات فرودگاه کیش
مسافرانی که بلیط کیش را خریداری می نمایند، از فرودگاه بین المللی این جزیره برای پروازهای خود استفاده می نمایند. فرودگاه کیش که چهارمین فرودگاه پرتردد کشور عزیز ایران از لحاظ جا به جایی مسافر را به خود اختصاص داده است در مرکز شهر کیش واقع شده است. فرودگاه بین المللی کیش با استفاده از دو باند آسفالته مجهز پروازهای داخلی و بین المللی خود را پوشش می دهد. مسافران در این فرودگاه از امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان، خدمات بانکی و صرافی، اورژانس و خدمات پزشکی استفاده می نمایند. اگر مایلید تا با خرید بلیط کیش به این جزیره زیبا و دلنشین سفر کنید، سایت تیک بان ارائه کننده بلیط کیش با نازلترین قیمت در خدمت شماست. بلیط کیش خود را با تیک بان تیک بزنید.

 

  • tik ban