بلیط کیش

کیش خطه ای که در خلیج فارس می درخشد

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ق.ظ

کیش یکی از مناطق گردشگری پربازدید در جنوب کشور عزیز ایران بوده و همچون نگینی در خلیج همیشه فارس می درخشد. این جزیره شاهد مسافرت های زیادی بوده و سالانه بیش از 1 میلیون و هفتصد هزار مسافر را در خود جای می دهد. بسیاری از این افراد برای سفر به این جزیره بلیط کیش را تهیه می کنند.
تیک بان یکی از سامانه های خرید آنلاین بلیط کیش  است که پوشش دهی تمامی مسیرهای موجود در سیستم حمل و نقل هوایی کشور عزیز ایران را انجام می دهد. این سامانه فروش بلیط کیش علاوه بر مسیر کیش تمامی خطوط داخلی و بین المللی را به صورت بلیط های سیستمی و چارتری تحت پوشش قرار می دهد. برای رزرو بلیط کیش از سایت تیک بان باید مهمترین موارد آن را مورد بررسی قرار دهید. نوع ایرلاین پوشش دهنده و مدت زمان پرواز دو موضوع بسیار تاثیرگذار بر قیمت بلیط کیش خواهند بود.
نگران نباشید
اگر برای بار اول است که به کیش سفر کرده و بلیط این جزیره را خریداری می کنید با ما همراه باشید. برای خرید بلیط کیش از سایت تیک بان گزینه پرواز داخلی را از بین سایر گزینه ها در سربرگ سایت انتخاب کنید و سپس گزینه های ارائه شده توسط سایت همچون مبدا، مقصد، تعداد مسافران، تاریخ و نوع کلاس پروازی بر روی گزینه جستجو کلیک کنید و بعد از آن بلیط های مختلفی با قیمت ها و امکانات گوناگون برایتان نمایش داده می شود. با توجه به فیلترهای در نظر گرفته شده و مقایسه بلیط ها از نظرات مختلف بلیت مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بلیط کیش مورد نظر مشخصات شخصی مورد نیاز را تکمیل کنید. در مرحله اخر نیز می توانید با کارتهای عضو شتاب بانکی داخل کشور هزینه بلیط خریداری شده را پرداخت نمایید. بلیط کیش خود وخانواده را به راحتی آب خوردن تیک بزنید.

 

  • tik ban