بلیط کیش

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

 
 

با وجود بلیط هواپیما دیگر کسی نگران سفر و زمانبندی آن نیست. در هر کجای جهان که باشید به راحتی با خرید بلیط هواپیما می توانید به منطقه مورد نظر سفر نمایید. اما در این بین برخی از افراد سفرهای انفرادی را به سفر های گروهی ترجیح می دهند. ما در این مطلب چند نقطه از ایران را که در سفرهای انفرادی می توانید از آنها بازدید کنید را عنوان کرده ایم. در این مطلب با ما همراه باشید.

علت سفرهای انفرادی در جهان چیست؟

در کشور ما نسبت به آمار جهانی تعداد افرادی که تنها سفر می کنند بسیار کمتر است که علت آن را می توان در فرهنگ و آداب و رسوم ریشه یابی کرد. اما ممکن است یکی از علت های آن عدم اطلاعات کافی درباره شناخت مناطقی است که میتوان آنها را برای سفرهای تک نفره انتخاب کرد. فقط کافیست اطلاعات لازم را کسب کنید و با خرید بلیط هواپیما به بهترین مقاصد گردشگری برای سفرهای تک نفره اقدام کرد.

بهترین مناطق گردشگری برای سفرهای انفرادی

برای این که بتوانید با خیالی آسوده کوله بار سفر ببندید و چند روزی را تنها در شهری جدید بگذرانید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. شهرهایی که بهترین مقصد برای کسانی هستند که می خواهند تنها سفر کنند.

شیراز، شهر شعر و شور

شهر شیراز با دارا بودن انواع جاذبه های تفریحی و تاریخی می تواند یکی از گزینه های مناسب برای سفر های تک نفره باشد. شیراز شهر کوچه های بهار نارنج، شهر تخت جمشید و حافظیه و سعدیه است. در این شهر آنقدر تنوع مکان های دیدنی زیاد است که محال است حوصله تان سر برود. بلیط هواپیما شیراز یکی از بلیط هایی است که به دلیل وجود جاذبه های بی نظیر در رتبه های ابتدایی فروش بلیط هواپیما قرار رفته است.

یزد با مردمانی مهمان نواز

اگر عاشق طبیعت و تاریخ هستید و یا قصد رزرو اقامتگاه های سنتی را دارید، یزد بهترین مکان است. در این شهر کویری زیبا امکان تماشای بناهای تاریخی زیادی را دارید، از رفتار دوستانه مردم با گردشگران لذت می برید و از اقامت در اقامتگاه های بوم گردی امنیت کامل را حس خواهید کرد. مهمان نوازی مردمان یزد باعث شده تا این شهر به یکی از شهرهای توریست نشین ایران تبدیل شود.

مشهد ، شهر زیارتی – سیاحتی

مشهد یکی از برترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری ایران می باشد. مشهد سالانه با 30 میلیون گردشگر می تواند گزینه مناسبی برای سفر های خانوادگی دوستانه و حتی تک نفره باشد. شما با رزرو بلیط هواپیما به مقصد مشهد می توانید به این شهر مقدس سفر کرده و در هر ساعت از شبانه روز به حرم بروید و یا از مغازه های اطراف حرم خرید کنید. دیدن مناطق گردشگری جذاب این شهر نیز خالی از لطف نیست.

اصفهان، شهر هنر و تاریخ

اصفهان به عنوان یکی از شهرهای پرطرفدار با دارا بودن بیش از صد اثر باستانی و تاریخی، فرهنگ غنی ، مراکز خرید متعدد، میدان بزرگ نقش جهان، بازار صنایع دستی شهری است که شما را شگفت زده خواهد کرد. در این شهر می توان به راحتی در هتل های ارزان قیمت و امن اقامت کنید و در امنیت کامل از مناطق گردشگری دیدن کنید.

در اصفهان از بازار صنایع دستی گرفته تا مسجد شیخ لطف الله می تواند شما را برای لحظاتی مبهوت ذوق و هنر ایرانی کند. شبها در کنار زاینده رود ساعاتی را به تفرج بپردازید. بلیط هواپیما اصفهان نیز مانند شیراز در رتبه های ابتدایی خرید بلیط هواپیما قرار دارد.

تبریز، جذاب و یه یاد ماندنی

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با تاریخی کهن و مردمانی خونگرم سفری تفاوت و بی نظیری را برای شما رقم خواهد زد. تنوع زیاد رستوران ها و هتل ها می تواند شما را برای اقامتی ارزان یاری کند و مشکلی از جهت رزرو هتل و صرف غذا نداشته باشید. در تبریز از بازار این شهر زیبا و بازار ائل گلی دیدن کنید و ساعاتی را در ازدحام مردم خوش بگذرانید. میدان شهرداری تبریز هم از مکان هایی است که می تواند سفر تنهایی شما را پر از خاطرات شیرین کند.

خرید بلیط هواپیما

اگر قصد سفر های تک نفره دارید یا می خواهید چند روزی را به دور از روزمرگی ها استراحت کنید بهتر است یکی از مقاصد گردشگری را انتخاب کرده و برای رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید. برای خواندن مطالب بیشتر ما بلاگ تیک بان را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز بهترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور به شمار می روند.

منبع: یزد آوا

  • tik ban
یکی از اولویت های انتخاب این وسیله نقلیه برای سفر، هزینه بسیار اندک آن است. انتخاب این وسیله نقلیه برای سفر می تواند هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش دهد. قیمت بلیط اتوبوس به نسبت سایر بلیط ها برای مسافرت مقرون به صرفه تر می باشد. علاوه بر ارزانی، راحتی در خرید دومین عاملی است که باعث شده تا افراد زیادی در سراسر جهان به خرید بلیط اتوبوس روی آورند.
 
خریدهای اینترنتی جایگزین خریدهای حضوری شد
 
با روی کار آمدن اینترنت در عرصه های مختلف شرایط متفاوت تری برای عرضه کالاهای مختلف بخصوص بلیط اتوبوس به وجود آمد. بسیاری از مردم به خاطر راحتی خریدهای اینترنتی روی به اینگونه خرید آورده و روش های حضوری را کنار گذاشتند. در روش های آنلاین رزرو بلیط اتوبوس مزایای بسیار زیادی نصیب مسافران می شود. که ما در ادامه مطلب به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.
 
 

 مزیت های خرید آنلاین بلیط اتوبوس

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با خود مزیت های فراوانی را به همراه خواهد داشت که در ادامه مطلب به این مزایا خواهیم پرداخت.
 
صرفه جویی در وقت و هزینه

در خرید اینترنتی دیگر نیازی به تحمل ترافیک و شرایط بد جوی نیست. در خانه بنشینید، پا روی پا بگذارید، فوتبال ببینید، کتاب بخوانید و نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید. تلفن همراه خود را بردارید، به اینترنت متصل کنید و با مراجعه به سایت تیک بان مراحل رزرو بلیط اتوبوس را به آسانی پشت سر بگذارید و در عرض چند دقیقه بلیط اتوبوس را تهیه کنید.

مقایسه قیمت ها و امکانات

هر اتوبوسی با توجه به نوع و خدماتی که ارائه می دهد، قیمت بلیطی را طبق قوانین تعیین می نماید. با استفاده از سایت های اینترنتی می توانید قیمت ها و امکانات مختلف بلیط اتوبوس را با یکدیگر به مقایسه گذاشته و بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب نمایید.

انتخاب محل نشستن

در خرید آنلاین بلیط اتوبوس این شرایط برای متقاضیان فراهم است تا جاهای خالی و پر شده در اتوبوس را مشاهده کنند و جای مورد نظر را طبق سلیقه انتخاب نمایند. لازم به ذکر است، انتخاب در وسط اتوبوس و پشت یخچال به دلیل فضای بیشتر برای استراحت بهترین گزینه است.

خرید 24 ساعته

در خرید اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه در ساعت های خاص ندارید و می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه جهان که هستید بلیط اتوبوس مورد نظر خود و خانواده را خریداری نمایید. در صورت لزوم می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل کنید.

استفاده از تخفیفات

یکی دیگر از مزایایی که خرید آنلاین بلیط اتوبوس دارد، کسب اطلاعات درباره تخفیفات سایت های گوناگون است. با این کار می توانید هزینه های سفر را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهید. یکی از سایت هایی که با این تخفیفات از مخاطبان خود استقبال می نماید، تیک بان است. با مراجعه به این سایت هزینه های سفر خود را کاهش دهید.
 
 

خرید بلیط اتوبوس تیک بان

یکی از سایت هایی که فروش بلیط اتوبوس به بهترین نحو ممکن انجام می دهد، تیک بان است. این سایت قابلیت پشتیبانی تمامی مسیرهای موجود در سیستم حمل و نقل جاده ای را دارد و پایین ترین قیمت بلیط اتوبوس را به متقاضیان خود عرضه می کند.

مسافرن به راحتی می توانند بلیط اتوبوس خود را به صورت آنلاین از تیک بان تهیه کنند. همچنین در این سایت علاوه بر قیمت های ارزان و اقتصادی از سرعت بالا در خرید اینترنتی نیز بهره مند خواهند شد. انتخاب صندلی از طریق خرید بلیط آنلاین می تواند بهترین صندلی دلخواهتان را نصیب شما کند یا اگر به صورت خانوادگی سفر می کنید صندلی های نزدیک به یکدیگر را رزرو نمایید.

 سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جزو معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط اتوبوس به شمار می روند. برای خرید بلیط اتوبوس از سایت تیک بان کافی است، کلمه تیک بان را جستجو نمایید. سفر با اتوبوس مزایای بسیار زیادی را با خود یدک می کشد که در پایان به اختصار درباره ان توضیح خواهیم داد.

امکانات و مزایای سفر با اتوبوس

علاوه بر ارزان بودن بلیط اتوبوس این وسیله نقلیه توانسته با امکانات و خدماتی همچون صندلی های تخت شو و نیمه تخت شو، اینترنت، پریز برق، پکیج تنقلات و سیستم های تصویری در دل مسافران جا باز کند. لذت بردن از مسیر، ثبات قیمت بلیط اتوبوس، دسترسی آسان، سفر در بازه زمانی مختلف، دوست بودن با محیط زیست و تجربه یک سفر نوستالژیک از جمله مزایایی است که متقاضیان می توانند با خرید بلیط اتوبوس آن را تجربه کنند.

در کنار تمامی این موارد می توان با خریدی آسان و مقرون به صرفه لذت های سفر با اتوبوس را چندین برابر کرد. خریدی آسان و مقرون به صرفه زمانی رخ خواهد داد که از سایت تیک بان برای خرید استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره بهتر است مطلب "قطار یا اتوبوس کدام برای سفر مناسب تر است" را مطالعه کنید.
  • tik ban

هر آنچه را که از یک وسیله نقلیه انتظار دارید را هواپیما برآورده می سازد. از این رو بلیط هواپیما بهترین انتخاب برای سفر به شمار می رود. برخی از افراد تنها ایرادی که به بلیط هواپیما میگیرند، قیمت آن است..

هواپیما بهترین گزینه برای سفر در دوران کرونا

یکی از عواملی که می تواند قیمت بلیط هواپیما را کاهش دهد، رویدادهای مختلف است. ویروس کرونا یکی از عواملی است که باعث شده تا قیمت بلیط هواپیما ارزان تر از گذشته باشد. این ویروس تهیه بلیط هواپیما ارزان را برای

مسافران میسر کرده است.

 

در حال حاضر کشور عزیزمان ایران با پدیده ای به نام کرونا ویروس رو به رو شده، افراد باید در انتخاب وسیله نقلیه خود وسواس به خرج دهند. انتخاب وسیله نقلیه مناسب در سفرهای ضروری می تواند ابتلا به ویروس کرونا را در افراد کاهش دهد. در بین وسایل نقلیه هواپیما بهترین گزینه است. دلیل انتخاب هواپیما، رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی کردن مسافران در فرودگاه ها است. هر چند در این بازه زمانی توصیه می شود، فقط به سفرهای ضروری بپردازید و از سفرهای تفریحی بپرهیزید.

وزیر میراث فرهنگی خطاب به مردم در همین راستا گفت: “نوروز ۹۹ سفر نروید. بعد از شکست کرونا شرایط سفر را فراهم می‌کنیم”

علی اصغر مونسان طی پیامی خطاب به مردم کشور گفت: “بی‌تردید مهم‌ترین انگیزه سفر و گردشگری کمک به ارتقای سلامت جسمی و روحی انسان‌هاست و در جایی که احساس خطر و ناامنی وجود دارد، خودبه‌خود موضوع سفر تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. بر همین سیاق شیوع ویروس کرونا موجب کاهش و حتی حذف سفر به‌صورت مقطعی شده تا سلامت جامعه حفظ شود.”

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: “اینجانب به ‌عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن قدردانی از همراهی روز‌افزون مردم فهیم کشورمان، از عموم مردم می‌خواهم با خودداری از سفر، نوروز ۹۹ را در کنار اعضای خانواده در منزل با صحت و سلامتی سپری کنند. بی‌تردید ایران اسلامی از این بحران با سربلندی بیرون خواهد آمد و این قول را به مردم صبور کشورمان می‌دهم که پس از شکست کرونا شرایط خوبی در شأن ملت بزرگوار ایران برای موجی از سفرهای نشاط ‌انگیز فراهم خواهیم کرد”

تحقق آرزوهای کودکی

بسیاری از ما از کودکی تا به امروز علاقه شدید به پرواز و نظاره شهر و دوست های قد و نیم قد خود از اسمان را در سر می پروراندیم. با وجود هواپیما تمامی این آرزوها به حقیقت پیوسته است. اکنون برای سفرهای دور و نزدیک خود میتوانید بلیط هواپیما تهیه کرده و به سفر بپردازید.

 بسیاری از ما بخاطر قیمت بلیط هواپیما آن را برای مسافرت انتخاب نمی نماییم. در صورتی که قیمت بلیط هواپیما به نسبت امکاناتی که ارائه می دهد، بسیار مقرون به صرفه است. در این مطلب با ما همراه باشید تا بلیط هواپیما ارزان را برای سفر خود تهیه کنید. با به کارگیری تکنیک هایی که بیان خواهد شد، هزینه های سفر به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

چارتر بخرید

بلیط هواپیما به دو دسته چارتر و سیستمی تقسیم بندی می شود. قیمت بلیط هواپیما در بلیط های سیستمی همیشه ثابت بوده و توسط شرکت هواپیمایی عرضه می شود. قیمت بلیط چارتر معمولا پایین تر از حد معمول بوده و توسط شرکت های چارتر کننده عرضه می گردد. "چارتر در لغت به معنای اجاره در بست است؛ بنابراین بلیت چارتر یعنی بلیتی که اجاره شده می‌باشد. حالا در این میان کسی که بلیط را چارتر میکند، آژانس های هواپیمایی و کسی که بلیط را اجاره می‌دهد، خود خط‌های هوایی هستند که همه یا تعدادی از صندلی‌های هواپیمای خود را در برخی مسیرهای درخواستی، به آژانس های هواپیمایی اجاره می‌دهند." (منبع)

 شرکت های چارتر کننده در صورت تکمیل نبودن ظرفیت هواپیما، بلیط های خود را به صورت تخفیفی ارائه می دهند. استفاده از این تخفیفات می تواند هزینه سفر شما را کاهش دهد.

لحظه آخری بخرید

یخ فروشی را تصور کنید که یخ هایش در حال آب شدن است و جز فروختن آن کاری از دستش بر نمی آید. یخ فروش برای این که متحمل ضرر نشود یخ های خود را با قیمت پایین تری به متقاضیان عرضه می کند. در سفرهای هوایی هنگامی که ظرفیت هواپیما تکمیل نشود و زمان پرواز نزدیک باشد، شرکت های چارتر کننده و هواپیمایی برای جلوگیری از ضرر بلیط های خود را به صورت تخفیفی ارائه می دهند. به این نوع بلیط ها به اصطلاح بلیط لحظه آخری گفته می شود. استفاده از این بلیط های لحظه آخری هزینه سفر و خرید بلیط هواپیما را کاهش خواهد داد.

978

پیش فروش بخرید

بسیاری از شرکت های هواپیمایی بلیط های خود را در زمان بندی های مختلف به صورت پیش فروش ارائه می دهند. بلیط هواپیما به صورت پیش فروش هزینه کمتری را در بر خواهد داشت. با برنامه ریزی و استفاده از بلیط های پیش فروش هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

اواسط هفته بخرید

در رزرو بلیط هواپیما در پی روزهایی از هفته باشید که افراد کمتری در آن به سفر می پردازند. روزهای وسط هفته مانند دوشنبه و سه شنبه بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما است. تجربه ثابت کرده اواخر هفته به دلیل متقاضیان زیاد قیمت بلیط هواپیما بالاتر است.

کلاس های پروازی ارزان را انتخاب کنید

در بین شرکت های هواپیمایی کلاس هایی وجود دارند که امکانات محدودی را به مسافران ارائه می نمایند. این کلاس های پروازی هزینه بسیار پایین تری را برای مسافران در بر خواهد داشت. در هنگام رزرو بلیط هواپیما به نوع کلاس پروازی بسیار توجه کنید.

سفر در ایام خلوت

بازه های زمانی مختلف در سال وجود دارد که مسافران کمی در آن به سفر می پردازند. ایام تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی، تاسوعا و عاشورا، ولادت و شهادت امام رضا (ع) از جمله ایامی هستند که بلیط های هواپیما در آن بالاتر ارائه می شود. روزهای خلوت سال را برای تهیه بلیط هواپیما انتخاب کنید.

اینترنتی بخرید

خریدهای حضوری و با واسطه را دور بیاندازید. در دنیای امروز که تمامی کارهای انسان ها بسته به اینترنت است، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انتخاب نمایید. خریدهای اینترنتی هزینه بسیار پایین تری را با خود به همراه خواهد داشت. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما خود می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از سایت های معتبر و ایمن ارائه کننده بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، هتل داخلی و خارجی است.

در صورت انتخاب سایت تیک بان برای تهیه بلیط هواپیما، دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور هستند. برای خرید بلیط هواپیما از طریق این سایت می توانید کلمه تیک بان را جستجو نمایید.

منبع:مثلث آنلاین

  • tik ban
شرکت های ریلی بسیار زیادی در ایران وجود دارند که به مسافران خدمات رسانی می کنند. امروز به اتفاق هم می خواهیم، شرکت های حمل و نقل ریلی در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

قطار در سالیان اخیر با توجه به پیشرفت های روزافزون خود توانسته نظر مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب نماید. مخاطبان قطار روز به روز افزایش می یابد و این موجب شده تا شرکت های حمل و نقل ریلی خود را با پیشرفت علم و تکنولوژی هماهنگ نمایند. هر چه امکانات قطارها بیشتر از گذشته باشد، سهم بیشتری از مسافران را در بر خواهد داشت. در برخی از مسیرها به قدری متقاضی بلیط قطار زیاد است که ظرفیت قطار در چند ساعت تکمیل می گردد. کافی است، با مراجعه به سایت تیک بان مسیر ریلی تهران مشهد و تهران بندرعباس را مشاهده نمایید.

"قطار گردشگری یا (Train Tour)، شکل سوم کاربرد قطار علاوه بر جابجایی بار و مسافر است. در قطارهای گردشگری، هدف رسیدن به مقصد نیست، بلکه هدف، سفر و گردش است. لذا در این قطارها سرعت سیر و زمان، نقش بسیار کمرنگی دارند."

پیشرفته ترین قطارهای ایران را بشناسید

با لوکس ترین و سریع ترین قطارهای ایران آشنا شوید

شرکت های ریلی بسیار زیادی در ایران وجود دارند که به مسافران خدمات رسانی می کنند. امروز به اتفاق هم می خواهیم، شرکت های حمل و نقل ریلی در ایران را مورد بررسی قرار دهیم. در این بین با لوکس ترین و سریع ترین قطارهای ایران آشنا خواهیم شد. وقتی صحبت از قطارهای مدرن در ایران می شود، همه به اتفاق سراغ دو قطار می روند. قطار زندگی رجا و قطار ۵ ستاره فدک از قطارهایی هستند که در سرعت و امکانات حرف اول را می زنند.

هر جا صحبت از بهترین و اولین ها است، نام رجا می درخشد

شرکت رجا قدیمی ترین شرکت حمل و نقل ریلی در ایران است که از دیرباز تا به امروز همراه مسافران می باشد. کمتر کسی را در ایران پیدا می کنید که با خطوط ریلی به مسافرت رفته و نام نیکوی رجا را نشنیده باشد. شرکت رجا علاوه بر پوشش خطوط مختلف سعی بر این داشته تا با علم و تکنولوژی همگام شود و امکانات بی نظیری را به مهمانان ارائه دهد.

چرا بلیط قطار رجا؟

اگر به سراغ قطارهای لوکس سیستم ریلی ایران بروید به اولین نامی که بر خواهید خورد، قطار زندگی رجا است. قطار زندگی رجا اولین قطار لوکس و ۵ ستاره ایران محسوب می شود. هنگام تهیه بلیط قطار از قطار انتخابی چه انتظاراتی دارید؟ مانیتور شخصی، وای فای، رستوران همراه با سرو غذاهای اصلی سرد و گرم، سرو نوشیدنی های مختلف، تخت خواب همراه با وسایل خواب وکیوم شده، دستشویی های فرنگی و ایرانی و بسیاری از امکانات دیگر را می توانید در قطار ۵ ستاره رجا مشاهده نمایید. قطار رجا را در هنگام خرید بلیط قطار فراموش نکنید. سفری راحت، با آرامش و امکانات فراوان را فقط با این نوع قطار می توانید تجربه نمایید.

فدک نامی نیکو در ایران

شرکت دیگری که از ان صحبت خواهیم کرد، شرکت حمل و نقل ریلی فدک است. فدک یکی از خوشنام ترین اسم هایی است که در هنگام رزرو بلیط قطار به آن بر خواهید خورد. شرکت فدک با مسیر تهران به مشهد فعالیت حمل و نقل ریلی خود را شروع کرد. قطارهای فدک در این مسیر و سایر مسیرهای دیگر با تکنولوژی های روز دنیا به مسافران خود خدمت رسانی می کنند. سرعت این قطار ها ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده و امکانات بی نظیری دارد. برای آشنایی با امکانات قطار فدک به سایت تیک بان مراجعه کنید.

پیشرفته ترین قطارهای ایران را بشناسید

آشنایی بیشتر با قطار فدک

اگر در هنگام رزرو بلیط قطار فدک قیمت های مختلفی را مشاهده کردید، بخاطر کلاس های متفاوت این قطار است. قطار فدک در سه کلاس متفاوت به مسافران خدمات دهی می کند. برای آشنایی بیشتر با این کلاس های قطار فدک و نوع امکانات آنها به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس است. قطارهای فدک را بیشتر در مسیر تهران به مشهد و تهران به شیراز مشاهده خواهید کرد.

قطارهای پرسرعت فدک در مسیرهای مختلف

وقتی صحبت از قطارهای سریع السیر در ایران می شود، بیشتر مسافران به مسیر تهران به مشهد فکر می کنند. ولی در واقع اینطور نیست که قطارهای سریع السیر فقط در این مسیر خدمات رسانی کنند. اگر نیم نگاهی به اصفهان قم و قم تهران بیندازید به خوبی متوجه خواهید شد که قطار فدک در این مسیرها نیز خدمات رسانی انجام می دهند. سرعت قطارهای سریع السیر فدک در آینده ای نزدیک به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. سفر با قطار مزیت های فراوانی دارد با مراجعه به مطلب مزایای سفر با قطار می توانید مزایای سفر با قطار را مرور کنید.

سایت های ارائه کننده بلیط قطار

با توجه به افزایش متقاضیان در خرید بلیط قطار، سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. یکی از سایت هایی که به وسیله آن می توانید مانند آب خوردن بلیط قطار خود را تهیه کنید، تیک بان است. این سایت تمامی مسیرهای ریلی موجود در سراسر ایران را تحت پوشش قرار میدهد. در سایت تیک بان بلیط قطار، بلیط قطار رجا و بلیط قطار فدک خود را فقط با یک کلیک ساده و جستجویی آسان خریداری کنید.

چرا تیک بان؟

تیک بان یکی از وب سایت های فروش آنلاین بلیط قطار است که می تواند انواع بلیط قطار را با قیمت های مناسب ارائه دهد. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار در کشور محسوب می شوند. سایت تیک بان علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس را عرضه می نماید. برای خرید بلیط قطار خود از طریق این سایت کافی است کلمه تیک بان را جستجو نمایید.

منبع: بازار نیوز

 
  • tik ban

یکی از راه های تهیه بلیط هواپیما ارزان، خرید بلیط چارتر است. بلیط چارتر هزینه های سفر شما را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد. ما در این مطلب بلیط چارتر را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با بلیط چارتر با ما همراه شوید.

چارتر هزینه ها را کاهش می دهد

روزمرگی در زندگی روزانه عواقب بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. یکی از مواردی که باعث می شود انسان از این روزمرگی ها دوری کرده و انرژی مضاعفی برای ادامه راه بیابد، سفر است. اگر این سفر از طریق وسیله نقلیه ای لوکس، با امکانات، ایمن و سریع باشد، لذت های سفر و دوری از روزمرگی را شیرین تر خواهد کرد. اکثر مسافران در این مواقع بلیط هواپیما را برای سفر انتخاب می نمایند.

 شاید در ذهن هر انسانی در زمان انتخاب هواپیما بحث گرانی قیمت بلیط هواپیما نقش ببندد. این تصور نادرست بوده و با تکنیک هایی به آسانی رفع خواهد شد. یکی از راه های تهیه بلیط هواپیما ارزان قیمت استفاده از بلیط های چارتر است. خرید بلیط چارتر هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

بلیط چارتر در دوران کرونا

ناگفته نماند، قیمت بلیط هواپیما با وجود شیوع کرونا در ماه های اخیر دچار افت شدیدی شده است. افزایش نرخ ارز که از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ شروع شد، بر روی بسیاری از کالاها تاثیر منفی گذاشت. بلیط هواپیما یکی از اجناسی بود که قیمت ارز باعث افزایش قیمت آن شد. با شیوع کرونا ویروس قیمت بلیط هواپیما به طور چشمگیری کاهش یافت.

وزیر راه و شهرسازی در دومین روز فروردین امسال از کاهش ۵۱ درصدی سفرهای نوروزی خبر داده و گفته بود: به‌دلیل شیوع کرونا مردم ۳۰۰ هزار بلیت قطار و ۲۰۰ هزار بلیت هواپیما را کنسل کردند.

محمد اسلامی با قدردانی از هموطنانی که توصیه‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را برای اجتناب از سفرهای غیرضروری رعایت کردند به جایز نبودن آن با توجه به حکمی که از لحاظ شرعی رهبر معظم انقلاب صادر کرده‌اند اشاره کرد و افزود: “آمار و ارقام به‌صورت کلی نشان می‌دهد که ترددها نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد تا ۱۲ شب گذشته کاهش داشته و این جای خوشحالی است. قطعاً اگر تکرارها از این میزان خارج شود ترددها کاهش بالای ۶۰ درصد را نشان خواهد داد و جا دارد باز هم از مردم عزیز کشورمان که به این مسئله توجه کرده‌اند تشکر کنیم و سپاسگزار آن‌ها باشیم.”

معانی مختلف چارتر

شاید برایتان پیش آمده باشد که تاکسی یا خانه ای را دربست گرفته باشید. چارتر کردن در معنای عام به معنی دربست کردن می باشد. بسیاری از شرکتها و آژانس های هواپیمایی صندلی های هواپیما را برای مدت محدود و بازه زمانی معینی کرایه کرده و با توجه به قوانین سازمان هواپیمایی قیمت های مورد نظر خود را ارائه می دهند. به این عمل به اصطلاح چارتر کردن می گویند.

"چارتر هوایی به معنی اجاره کل صندلی های یک هواپیماست که مفهومی بر عکس خرید تک به تک بلیط صندلی دارد. در حالیکه یک شرکت هواپیمایی به دنبال فروش بلیط به صورت صندلی به صندلی است، شرکت‌های چارتری بر برنامه‌های سفر و هواپیماهای خصوصی مشخص، محموله‌های فوری یا حساس به زمان، آمبولانس هوایی و دیگر اشکال تمرکز می‌کنند." (منبع)

نوسان قیمت در بلیط چارتر

مهمترین نکته در بلیط های چارتر نوسان قیمت آنها است که به مسافران این امکان را می دهد در مواقعی که بلیط هواپیما ارزان تر از قبل ارائه می شود آن را خریداری نمایند. ارزانی در بلیط های چارتر را زمانی بیشتر حس خواهید کرد که در لحظات پایانی سفر بلیطی را با قیمتی استثنایی خریداری کرده باشید.

کاهش هزینه های سفر با خرید بلیط چارتر

بلیط لحظه آخری چارتر

شرکت های چارتر کننده با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما و نزدیک بودن زمان پرواز و برای جلوگیری از ضررهای احتمالی آینده بلیت مورد نظر خود را با تخفیفات شگفت انگیزی ارائه می دهند. به این نوع بلیط ها به اصطلاح بلیط چارتر لحظه آخری گفته می شود. اگر با تهیه بلیط چارتر لحظه آخری به مسافرت خود پرداختید و فردی را مشاهده نمودید که 5 برابر شما هزینه بلیط هواپیما را پرداخت کرده است، تعجب نکنید.

بلیط لحظه آخری چارتر نوعی معامله بردر برد برای شرکت چارتر کننده و متقاضی می باشد. شرکت چارتر کننده از ضررهای احتمالی اینده جلوگیری کرده و بلیط هواپیما خود را به فروش می رساند و متقاضی بلیط نیز بلیط هواپیما مورد نظر را با قیمت بسیار پایین ترین تهیه می کند

ویژگی ‌های بارز بلیط چارتر

بلیط های هواپیما به طور کلی به دو دسته چارتر و سیستمی تقسیم بندی می شوند. بلیط های چارتر و سیستمی هر کدام ویژگی هایی را با خود به یدک می کشند. همانطور که گفته شد، مهمترین ویژگی بلیط چارتر نوسان قیمت در آنست.

از دیگر ویژگی های بلیط چارتر می توان به مشخص بودن پروازها در تاریخ و ساعتی مشخص اشاره کرد. با تهیه بلیط چارتر در بازه های زمانی شلوغ سال نگرانی بابت رزرو بلیط هواپیما نخواهید داشت.

خرید بلیط چارتر از سایت های معتبر

بسیاری از مسافران در بازه های زمانی شلوغ سال مانند تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی، تاسوعا و عاشورا از نبود بلیط هواپیما رنج می برند. اگر رزرو یا خرید آنلاین بلیط چارتر را در سر می پرورانید، ما به شما سایت تیک بان را توصیه می نماییم.

تیک بان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس است که با بیش از 900 ایرلاین داخلی و بین المللی همکاری می نماید. سایت تیک بان دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا  (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

 سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور هستند. برای خرید بلیط هواپیما از طریق سات تیک بان کافی است، کلمه تیک بان را جستجو نمایید. بلیط هواپیما مورد نظر در کسری از دقیقه در دستان شماست.

منبع: فرادید

  • tik ban