بلیط کیش

چه زمانی برای خرید بلیط کیش مناسب است؟

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

یکی از خصوصیاتی که تمامی شهرهای جنوب کشور با یکدیگر مشترک هستند، شرایط آب و هوایی آنهاست. شرایط آب و هوایی شهرهای جنوبی به گونه ای است که بیشتر آنها در فصل تابستان با دیگر ماه های گرم سال آب و هوایی گرم را تجربه خواهند کرد و در فصل سرما کمترین دما را در سال به خود اختصاص می دهند. اگر در فکر سفر به شهرهای جنوبی مانند کیش هستید، فصل زیبای بهار را برای مسافرت انتخاب کنید. کیش در این فصل تصاویری را به مهمانان خود هدیه می دهد که در مابقی ماه ها کمتر به رخ میکشد. با توجه به شرایط هوایی در فصل بهار توریست ها و مسافران زیادی به این جزیره سفر می کنند. اما جزیره کیش در فصل تابستان هوای گرم و شرجی را به خود می بیند گاهی درجه هوا در این فصل به 55 درجه هم می رسد. مسافران کمتری در این فصل برای تهیه بلیط کیش اقدام می کنند و این بهترین فرصت برای سفری ارزان به این جزیره است. در بسیاری از موارد شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده بلیط کیش خود را در این فصل برای جذب بیشتر متقاضی با تخفیف ارائه میدهند. با استفاده از این تخفیفات می توان هزینه های سفر خود را به صورت چشمگیری کاهش داد.
سوغاتی های کیش
یکی از سنت هایی که از زمان های دور گذشته تا به امروز در مسافرت ها جای داده شده است، تهیه سوغاتی می باشد. جزیره کیش مانند تمامی شهرهای ایران اجناس بسیار زیادی را برای ارائه به مسافران دارد. اگر مواد غذایی مد نظر هر کسی باشد نمی تواند ماهی و میگو را انتخاب کند. اگر چاشنی ها را در فکر خود میپروراند، کیش یکی از مراکز آن است. خرما عسل و صنایع دستی بسیار زیبا از دیگر سوغاتی های بی نظیر جزیره کیش محسوب می شود. اگر می خواهید به جزیره کیش سفر کنید و در فکر تهیه بلیط کیش هستید، ما به شما سایت تیک بان را برای خرید بلیط کیش پیشنهاد می نماییم.
از مهم ترین سوغات جزیره کیش میتوان به مواد غذایی مانند ماهی و میگو اشاره نمود. از سوغات کیش خرما میباشد که یک سوغاتی فوق العاده است. صنایع دستی ، عسل و ادویه جات از دیگر سوغاتی های این جزیره می باشد.
 

  • tik ban