بلیط کیش

سفر به مروارید خلیج فارس

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۶ ب.ظ

جزیره‌ی کیش به عنوان یکی از مهمترین و محبوبترین مقاصد گردشگری در ایران و خلیج فارس به شمار می رود. این جزیره‌ به دلیل محبوبیت های بسیار زیاد به مروارید خلیج فارس معروف شده و یکی از بخش‌های شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان به شمار می رود. شکل ظاهری جزیره کیش شبیه به بیضی بوده و با محیطی 44 کیلومتری و مساحتی حدود 90 کیلومتر مربع یکی از شاهراه های اقتصادی ایران محسوب می شود. این جزیره با توجه به ساخت و سازهای تجاری، مراکز تفریحی و گردشگری، گسترش بندرگاه‌ها، تنوع بازارها و توسعه‌ فرودگاه توانسته خود را به یکی از قطب های گردشگری در خلیج فارس معرفی کند و سالانه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر را به سمت خود بکشاند.
سفر به کیش در زمان مناسب
آب و هوای جزیره‌ کیش مانند سایر شهرهای جنوبی گرم و مرطوب است. اگر در پی خرید بلیط کیش می خواهید این جزیره را برای تعطیلات تابستانی انتخاب کنید باید توصیه های پزشکی برای در امان ماندن گرمای این جزیره را جدی بگیرید. کیش در فصل زمستان نیز از خنکی بسیار بالایی برخوردار است. بهترین زمان خرید بلیط کیش ماه اسفند و فروردین است. پوشش گیاهی در جزیره‌ دوست داشتنی کیش عموما از  نخل خرما، کنار ایرانی، درختان کهور و درختان غیر بومی تشکیل شده است. که عمده ترین ویژگی آنها مقاومت بالا در برابر خشکی به شمار می‌رود. کیش تنها جزیره‌ خلیج فارس است که از قنات آب شیرین بهره مند است.
مشاغل در کیش
شغل اکثر مردمان کیش بازرگانی، دام داری، ماهیگیری و دریانوردی می باشد. این در حالی است که صید مروارید در سالیان گذشته جز شغل های ثابت و همیشگی مردمان این جزیره محسوب می شده است. اگر مایلید تا با تهیه بلیط کیش به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر کنید، سایت تیک بان در کنار شماست. بلیط کیش خود را به راحتی آب خوردن با تیک بان تیک بزنید.

 

  • tik ban